دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

    دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

    دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک.دستگاه پرکن اسپری تمام اتوماتیک یکی از انواع ابزارآلات مهم در زمینه بهداشتی و تامین مواد نوشیدنی و غذایی می باشد که توانسته کارایی و

    دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک (ویراماشین)

    دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک یکی از انواع ابزارآلات مهم در زمینه بهداشتی و تامین مواد نوشیدنی و غذایی می باشد که توانسته کارایی و مزایای خود را به ویژه در صنعت  نمایان کند که ادامه به قابلیت های آن اشاره می کنیم.

    پرکن اسپری اتوماتیک یکی از ابزارهایی است که افراد هنگام مراجعه برای خرید آن با مشکل مواجه می شوند که چندین سوال را ایجاد می کند. مثل:

    • اسپری پرکن اتوماتیک (خودکار) چیست؟
    • چگونه خط تولید پرکن اسپری اتوماتیک راه اندازی کنیم؟
    • مزایای خرید دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک نسبت به مدل های دیگر چیست؟
    • این دستگاه را با قیمت و کیفیت مناسب، از کجا باید خرید؟

    جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    09129410151

    مشخصات فنی و قابلیت های دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک ویراماشین

    مناسب برای پر کردن هر اسپری با حجم 50 تا 550 میلی لیتر. سیستم عامل دستگاه پنوماتیک و مکانیکی می باشد. عملکرد دستگاه چرخشی است که در آن نازل یک بار پر می شود و هر نازل پرچ می کند و در قسمت بعدی دستگاه که قسمت گاز است این ماده گاز به صورت جداگانه برای چهار نازل گاز ماده کار می کند. کنترل سرعت دستگاه را می توان به چهار قسمت تقسیم کرد.

    عملکرد دستگاه به طوز کامل پنوماتیک بوده و روکش دستگاه از استیل نسوز است که برای انواع اسپری خودرو و مواد مختلف دیگر استفاده می گردد.
    گارانتی یک سال از لحظه نصب می باشد، و خدمات پس از فروش این دستگاه و کلیه ماشین آلات ساخت شرکت ماشین سازی "ویرا" 5 سال می باشد.

    خرید دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

    دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک ویراماشین چیست

    همانطور که می دانید، پرکننده های اسپری دارای سه مدل اتوماتیک، دستی، نیمه اتوماتیک و می باشند که همگی با مکانیسم ها و روش های مختلف اسپری ها را با مواد مختلف پر می کنند.

    از بین این سه مدل سری دستی و نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، در اینجا سری اسپری پرکن اتوماتیک را بررسی می کنیم و عملکرد و کارکرد آن را نسبت به مدل های دیگر و همچنین خلاصه ای از برند را نشان می دهیم که شما بتوانید خرید خود را، در صحت و راستی ترتیب دهید.

    اسپری پرکن اتوماتیک دستگاهی است که با سیستمی فوق العاده هوشمند و با سرعت و دقت نسبتا رضایت بخش و عالی. در کارگاه ها و کارخانجات موجود است که وظیفه پرکردن اسپری هایی مانند دئودورانت ها، رنگ مو و اسپری های تثبیت کنننده های مواد غذایی را بر عهده دارد.

    پرکن اسپری اتوماتیک نسبت به پرکن اسپری دستی و اسپری پرکن نیمه اتوماتیک، دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها می پردازیم و شما می توانید آن ها را مقایسه کنید.

     

    حال باید اضافه کرد که اگر شما بودجه کافی و یا جای نگهداری و نصب دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک را ندارید، با کلیک روی دستگاه اسپری پرکن نیمه اتوماتیک، این مقاله را مطالعه فرمایید.

     

    مشخصات فنی دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک ویراماشین

    • نوار نقاله 12 متری رفت و برگشت.
    • 1 نازل برای پر کردن، 4 نازل برای گاز و 1 نازل برای پرچ کردن.
    • موتور شمع.
    • تلورانس تا 4 گرم.
    • بدنه تمام استیل دستگاه.
    • سرعت اجرای بالا.

     
    نحوه عملکرد دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک ویراماشین

    دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک(خودکار) یک-یک-چهار نازل مایعات با میز تغذیه در یک خط مستقیم متشکل از دو ایستگاه، پس از ورود به ایستگاه اول، به داخل قوطی سیلندر پیستون، تزریق می شود و پس از وارد کردن شیر توسط اپراتور و عملیات حفاری، تحت فشار قرار داده می شود. 

    سپس نوار نقاله به جایگاه بعدی می رود که به آن ایستگاه گاز می گویند، این جایگاه از چهار نازل گاز تشکیل شده که با چهار نازل مجزا قابل استفاده است و یا برای افزایش سرعت دستگاه می توان از هر چهار نازل به صورت همزمان استفاده کرد. و بعد از عمل تزریق گاز قوطی خارج شده و توسط نوار نقاله به بیرون هدایت شده و برای باقی مراحل تولید آماده می شود.

     

    مکانیزم پرکردن و گاززنی محصول نیز در تمامی مدل ها تعبیه شده است

    1. عملکرد راحت و نصب آسان
    2. این دستگاه مجهز به سیستم کنترل تزریق مایع و گاز است.
    3. مصرف انرژی بر اساس نیاز مشتری تک فاز یا سه فاز می باشد.
    4. این یک سیستم کنترل PLC است
    5. قابلیت کنترل از روی صفحه نمایش لمسی
    6. امکان افزودن پرینتر و ماشین تاریخ زن

     

    مزایای دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک ویراماشین نسبت به مدل های دیگر

    اسپری پرکن اتوماتیک از چند جهت نسبت به اسپری پرکن دستی مزیت خاصی دارد که می تواند دقت و سرعت بیشتری نسبت به اسپری پرکن دستی داشته باشد و اسپری پرکن اتوماتیک در زمان و هزینه صرفه جویی کند.

    یکی از دلایلی که بسیاری از شرکت های بزرگ از این سری پرکن اسپری ها استفاده می کنند، عدم نیاز به اپراتور (کارگر) و کارکرد خوب دستگاه از 0 تا 100 می باشد.

    اما اگر از این قیاس کردن چشم پوشی کنیم که خود به خود برتری اسپری پرکن اتوماتیک نسبت به اسپری پرکن دستی(از نظر مشخصات فنی) نشان می دهد، با مقایسه اسپری پرکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، سلیقه اکثر افراد بین خرید این دو مدل متفاوت است.

    اسپری پرکن نیمه اتوماتیک به دلیل هزینه، وضعیت اقتصادی و از لحاظ فنی از محبوبیت بیشتری در بین صاحبان مشاغل و کارگاه ها و به طور کلی کارخانه ها برخوردار می باشد اما این دلیل بر برتری آن نسبت به اسپری پرکن اتوماتیک نیست و نخواهد بود.

    نمونه دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک ویراماشین

    ویژگی های دستگاه پرکن اسپری تمام اتوماتیک

    • عملکرد راحت و راه اندازی آسان
    • مجهز به سیستم کنترل تزریق گاز و مایعات
    • قابلیت مصرف سه فاز یا تک فاز بنا به درخواست مشتری
    • سیستم کنترل plc است
    • با امکان تعویض پیچ سربند آب و روکش گاز جهت تغییر مدل دستگاه

     
    قیمت دستگاه پرکن اسپری تمام اتوماتیک ویراماشین

    قیمت این دستگاه پرکن اتوماتیک اسپری بستگی به عملکرد و کارکرد این مدل دستگاه دارد، چرا که این دستگاه با مشخصات و ویژگی های بالا که گفته شد، و بنا به درخواست مشتری طراحی و ساخته شده است و می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت آن مطلع شوید.

     

    طراحی و ساخت دستگاه پرکن اسپری "ویرا"

    خط تولید از 0 تا 100 بوده و بصورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در انواع جعبه و ظروف با درب بسته قابل ارائه می باشد. ظرفیت تولید 100 تا 10050 جعبه در ساعت بر اساس نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. قابل به ذکر است که ”دستگاه دارای 1 سال گارانتی از لحظه نصب و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد".


    موفق باشید.

    سوالی برای این محصول ثبت نشده است
    x

    دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

    قیمت: تماس بگیرید

    کد دستگاه: vm-101

    گارانتی: ۱ سال خدمات پس از فروش

    کسب اطلاعات فنی بیشتر دستگاه

    دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

    دستگاه پرکن اسپری یکی از دستگاه های مورد نیاز خط تولید کارگاه ها و کارخانجات و زیر گروه دستگاه های پرکن است.

    اسپری ها قوطی یا ظروفی هستند که گازها و مواد مختلف را در مخزن خود پر کرده و نگه می دارند. استریل و پر کردن نامناسب اسپری ها می تواند خطرات جدی ایجاد کند.اسپری ها در زمینه های مختلف از جمله مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و ... کاربردهای متفاوتی دارند.

    دستگاه های اسپری پرکن با فناوری جدید خود فرآیند پرکردن را آسان تراز قبل کرده اند و طیف وسیعی از مشاغل را مورد پوشش قرار می دهند. دستگاه اسپری پرکن در دو نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک بسته به محدوده کاری که پوشش می دهند تولید شده و به فروش میرسند.

     

    خرید دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

    خرید دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک از چند جهت نسبت به دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مزیت دارد از جمله می توان، به دقت و سرعت دستگاه پرکن اتوماتیک اسپری نسبت به دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک یا دستی و صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد.پس اگر سرمایه ی لازم برای خرید اسپری پرکن اتوماتیک را دارید به شما توصیه می کنیم کلیه ی دستگاه ها دارای گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هستند.

     

    قیمت دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

     

    دستگاه پرکن گاز فندکی

    دستگاه پرکن گاز فندک برای تولید اسپری های گاز فندک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه نیز دارای دو مدل اتومات و نیمه اتومات می باشد. و جهت پر کردن گاز فندک درون قوطی ای اسپری بکار برده می شود.
     

    خرید دستگاه اسپری پرکن

    خرید دستگاه اسپری پرکن کار نسبتا دشواری است از آنجا که این دستگاه ابزار مهمی در صنعت بهداشت و درمان، مواد غذایی و صنعتی است پس انتخاب دستگاه مناسب با فعالیتی که پیش رو دارید بسیار مهم است اما نگران نباشید چرا که مشاورین فروش ما آماده ی راهنمایی کردن شما عزیزان هستند برای راهنمایی و خرید دستگاه اسپری پرکن میتوانید با ما تماس بگیرد.

     

    اسپری پرکننده روتاری

    اسپری پرکن روتاری را می توان برای پر کردن مایعات مختلف رقیق و غلیظ استفاده کرد. این دستگاه برای بسته بندی انواع قوطی های عطر، رنگ، ضدعفونی کننده، حشره کش ها و ... مناسب است و اسپری پرکننده روتاری فرآیند پرکردن را به صورت چرخشی انجام می دهد.

     

    دستگاه پرکن اسپری زعفران

    دستگاه پرکن اسپری زعفران در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به فروش می رسد. دستگاه پرکن اتوماتیک در مقابل دستگاه نیمه اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی ندارد و کار را با دقت بیشتری انجام می دهد، سریعتر خط تولید را راه می اندازد و همچنین کارایی بالایی دارد.در نظر داشته باشید که سود آوری این دستگاه بسیار بالاست زیرا زعفران به علت محبوبیتی که دارد می توان آن را صادر کرد.

     

    قیمت دستگاه اسپری پرکن

    قیمت دستگاه اسپری پرکن بسته به نوع آن تعیین می شود، اما در حالت کلی قیمت دستگاه اسپری پرکن نیمه اتوماتیک نسبت به اسپری پرکن تمام اتوماتیک ارزانتر است.
    این اسپری پرکن در دو مدل نیمه اتوماتیک و تمام اتومات موجود می باشد که همگی بسته به سفارش شما ساخته می شود و کلیه ی قسمت ها از لحاظ اندازه قابل تغییر است که به همین علت قیمت ثابتی نمی توان برای دستگاه ها در نظر داشت، پس برای استعلام قیمت دستگاه اسپری پرکن تمام اتومات میتوانید با تیم ماشین سازی ویرا تماس بگیرید.

    دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک دستگاهی است که در بین مدل های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار بوده و از امکانات بیشتری نسبت به مدل دیگر برخوردار است. اما باید بدانید که سیستم هوشمندی، با دقت و سرعت نسبتاً رضایت بخش، در اکثر کارگاه ها و کارخانه ها وجود دارد.

     

    ساخت دستگاه اسپری پرکن 

    ساخت دستگاه اسپری پرکن با توجه به سفارش شما مشتریان عزیز امکان پذیر است همچنین ماشین سازی ویرا تولید کننده ی انواع ماشین آلات صنعتی است در نظر داشته باشید کلیه ی محصولات تولید شده دارای یک سال گارانتی از لحظه نصب و پنج سال خدمات پس از فروش بعد از نصب می باشد. 

    اگر کارگاه کوچکی دارید یا حتی دقت و سرعت چندان مهم نیست،می توانید از دستگاه پرکن اسپری نیمه اتوماتیک استفاده کنید و اگر بودجه کافی برای آن دارید، بهتر است از مدل اسپری پرکن تمام اتوماتیک استفاده کنید تا از دقت و سرعت بالای آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. 

     

    قیمت دستگاه اسپری پرکن دست دوم

     

    قیمت دستگاه اسپری پرکن دست دوم

    قیمت دستگاه اسپری پرکن دست دوم بسته به نوع سال تولید و امکانات دستگاه دارد، در نظر داشته باشید که قطعات دستگاه دست دومی که مد نظر دارید از لحاظ فنی حتما سالم باشند چرا که اگر سالم نباشند خط تولید را با مشکل مواجه می کند و باعث خوابیدن خط تولید و هزینه تراشی می شود.

    در نظر داشته باشید اگر از بابت قیمت و هزینه ی کمتر سمت خرید دستگاه اسپری پرکن دست دوم می روید ماشین سازی ویرا شرایط مشتریان را در نظر گرفته و تسهیلاتی را برای خرید دستگاه در نظر گرفته تا بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم و گامی موثر در راستای کار شما عزیزان برداریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسهیلات خرید دستگاه با ما تماس بگیرید.

    مشخصات فنی دستگاه

    • تیراژ تولید 1000 الی 5000 عدد در ساعت
    • میکروسوئیچ پنوماتیک بوش آلمان
    • پانچ ترکیه ای و به روز
    • نازل مایع ترکیه ای و به روز
    • نازل گاز ترکیه ای و به روز
    • نوار نقاله تمام استیل
    • تنظیم سرعت نوارنقاله و روتار اینورتر
    • بدنه تمام استیل
    • میز مایع بنا به سفارش مشتری
    • میز گاز بنا به سفارش مشتری
    • میز پانچ بنا به سفارش مشتری
    • میز ترافیک بنا به سفارش مشتری
    • میز تاریخ زن بنا به سفارش مشتری
    • تیله انداز بنا به سفارش مشتری
    • درب گذار بنا به سفارش مشتری
    • مقدار مایع و گاز در هر قوطی بنا به سفارش مشتری

    پرسش های متداول مشتریان

    کسب اطلاعات فنی بیشتر دستگاه