دستگاه گریس پرکن

    دستگاه گریس پرکن

    دستگاه گریس پرکن.این دستگاه به سه مدل "دستگاه گریس پرکن دستی، دستگاه گریس پرکن اتوماتیک، دستگاه گریس پرکن نیمه اتوماتیک" تقسیم می شوند که وظیفه پرکردن ظرف گریس

    دستگاه گریس پرکن و کاربرد آن

    از زیر شاخه های دستگاه پرکن مایعات، دستگاه گریس پرکن چیست و چگونه پدید آمد؟

    در گذشته از روغن برای روغن کاری چرخ دنده ها استفاده می شد، اما با گذشت زمان چرخ ها بزرگتر شدند و روغن دیگر جوابگوی نیاز نبود؛ و درنتیجه گریس تشکیل شد. گریس همچنین به عنوان روان کننده و یک ماده نیمه جامد (ژله ای) استفاده می شود، که چرخ دنده ها را با روان کنندگی و حالت روغنی خود، خود روان می کند.

    اما این حالت نیمه جامد جابجایی و نگهداری این مواد را با مشکل مواجه می کند تا جایی که بسیاری از شرکت ها در گذشته از استفاده از گریس پشیمان شده اند، اما در عین حال برای پرکردن هر گریس ماشینی به نام دستگاه گریس پرکن ساخته شده است.

    سرعت بسیاری از دنده ها با گذشت زمان یا به اصطلاح اصطکاک بین دنده ها کاسته می شود و یا کاهش می یابد برای این منظور از گریس در بین دنده ها استفاده می شود. اگر تعجب می کنید که چرا روغن واکنش نشان نمی دهد، باید گفت که روانکار قابلیت استفاده بالایی دارد و علاوه بر کیفیت بالاتر، کارایی اقتصادی خود را نیز حفظ کرده است. از مزایای روانکاری گریس می توان به تعداد روانکارهای مصرفی، کیفیت بالاتر و بازده اقتصادی آن و ... اشاره کرد.

     

    انواع دستگاه های گریس پرکن

    انواع مدل های گریس پرکن ساخت ماشین سازی "ویرا"

    دستگاه گریس پرکن با تمام ویژگی ها و مزایایی که با خود به همراه دارد، دارای یک ایراد بزرگ است که جابجایی و نگهداری آن را با مشکل مواجه می کند که معمولاً برای افرادی که وظیفه بسته بندی این محصول را بر عهده دارند مشکل ساز می شود که مشکل، قسمت پرکن دستگاه گریس است. این دستگاه به سه مدل "گریس پرکن دستی، گریس پرکن اتوماتیک، گریس پرکن نیمه اتوماتیک" تقسیم می شوند که وظیفه پرکردن ظرف گریس درون ظرف های مخصوص را بر عهده دارند.

     

    گریس پرکن اتوماتیک

    این دستگاه به صورت خودکار با شاسی یک به یک و تسمه نقاله سه متری با مخزن 200 کیلوگرمی تولید می شود که در انتهای خط عرضه اپراتور قرار دارد. دستگاه گریس پرکن به ما کمک کرد بسته بندی کامل را با هزینه، دقت و صرفه جویی کمتر تحویل دهیم.

    دستگاه گریس پرکن

    گریس پرکن نیمه اتوماتیک

    گریس ابتدا توسط یک مهندس شیمی(مشغول در کارخانه شما) آزمایش شیمیایی می شود و سپس در مخزن دستگاه ریخته می شود. در مرحله دوم اپراتور (کارگر) ظروف را روی نوار نقاله قرار می دهد و سپس پدال استارت را فشار می دهد. این دستگاه گریس پرکن طبق برنامه ای از پیش تعیین شده تمام گریس ها را به داخل ظرف تحت فشار هدایت می کند و سپس مقدار گریس شما قبل از پر شدن بیش از حد، در مخزنش به صفر می رسد و ظرف بعدی روی تسمه، به سمت جلو هدایت می شود.

     

    پرکن گریس دستی

    گریس پس از تماس با هوا چسبناک می شود، که باید توسط دستگاهی آن را وکیوم کنیم. البته باید توجه داشت که فیلرهای(پرکن های) معمولی شباهت زیادی به پرکن گریس دارند، اما عملکرد این دو بسته به نوع پرکن متفاوت است. گریس ها معمولاً جزو مایعات غلیظ هستند و پرکن های معمولی با مایعات رقیق پر می شوند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از پرکننده های گریس(و یا پرکن های مایعات غلیظ) برای پر کردن عسل و مربا و... استفاده می کنند.
     

    دستگاه پرکن گریس سرد

    دستگاه گریس پرکن سرد یکی از زیر گروه های دستگاه های پرکن است که مدل های مختلف گریس را در ظروف مختلف پر می کند. دستگاه گریس پرکن سرد یکی از مدل های گریس پرکن است که به بسته بندی گریس های با غلظت بالا کمک می نماید. همانطور که در بالا ذکر شد پر کردن گریس روی میز کار به دلیل غلظت و چسبندگی زیاد و "گرانرویی" این ماده، بسیار مشکل است.
    در گذشته برای کاهش غلظت و چسبندگی، گریس ها را با دست حرارت می دادند و در ظروف می ریختند که هزینه بر و زمان بر بود. اما امروزه با دستگاهی به نام پرکن گریس سرد، دیگر نیازی به این کار نیست و بسته به مدل دستگاه، دستگاه تمام کارها را خود دستگاه انجام می شود. این دستگاه در سه مدل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید شده و در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به ظرفیت حجم خط تولید خود، یکی از این سه مدل دستگاه را انتخاب کنید.

    جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    09129410151

    انواع دستگاه های گریس پرکن

    دو مدل پرکاربرد دستگاه چربی پرکن "ویرا" عبارت اند از :

    • دستگاه گریس پرکن اتوماتیک
    • دستگاه گریس پرکن نیمه اتوماتیک


    گریس مناسب را از کجا بخریم

    ایجاد خط تولید نیاز به فضا و هزینه آنچنانی ندارد(به جز نرخ و قیمت دستگاه)، اما خرید این دستگاه گریس پرکن، یکی از مهمترین وظایف و ارکان در راه اندازی خط تولید و حرفه ی شما است. زیرا اگر کیفیت خوبی نداشته باشید، مجبورید به ناچار آن بخش از کارخانه را به حالت تعلیق در بیاورید و یا کار کلا می خوابد. یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی یک کارخانه یا کارخانه خط تولید این است که چگونه بهترین محصول را با بهترین قیمت خریداری کنیم.

    خرید و تعمیر دستگاه گریس پرکن

    قیمت دستگاه گریس پرکن

    آیا شما می دانید که بهترین "دستگاه های پرکن گریس"، در بازار با چه قیمت هایی فروخته می شوند؟
    گریس به عنوان یک ماده روانکار در صنعت به کار گرفته می شود.
    گریس را معمولا در ماشین های صنعتی مورد استفاده قرار می دهند، که باعث شده تا کارآیی و سرعت این ماشین ها بسیار بیشتر گردد.
    گریس را معمولا در ظروف مختلفی پر و بسته بندی نموده، تا بتوان در مشاغل مختلف و گوناگون از آنها به راحتی استفاده کرد.
    در حال حاضر و با توجه به نوسانات قیمت دلار و دیگر عوامل دخیل در موضوع، قیمت گذاری بر روی این مجموعه دستگاه ها امری غیر ممکن است و باید دید که شما چگونه دستگاهی با چه ویژگی هایی می خواهید تهیه کنید تا در آن صورت قیمت گذاری آن هم حدودی، ممکن شود.

     

    درباره ماشین سازی "ویرا"

    شرکت ماشین سازی ویرا، با داشتن بیش از یک دهه تجربه در ضمینه ساخت ماشین آلات و دستگاه های مورد استفاده در تولیدی ها یا کارخانجات، نوید ساخت و تحویل به موقع یک دستگاه با کیفیت و عالی را به شما می دهد. 
    از اینکه این مقاله را تا پایان مطالعه کردید از شما کمال تشکر را داریم.

     

    موفق باشید.

    سوالی برای این محصول ثبت نشده است
    x

    دستگاه گریس پرکن

    قیمت: تماس بگیرید

    کد دستگاه: vm-201

    گارانتی: ۱ سال خدمات پس از فروش

    کسب اطلاعات فنی بیشتر دستگاه

    دستگاه گریس پرکن

    دستگاه پرکن گریس از زیر شاخه های دستگاه پرکن مایعات است که برای پر کردن گریس درون ظروف مخصوص به کار برده می شود.در گذشته از روغن برای روغن کاری چرخ دنده های صنعتی استفاده می کردند، اما با گذشت زمان چرخ ها و ماشین آلات صنعتی بزرگتر شدند و روغن دیگر جوابگوی نیاز آنها نبود در نتیجه گریس ساخته شد. در واقع گریس به عنوان روان کننده و یک ماده نیمه جامد (ژله ای) كاربرد دارد که چرخ دنده ها را با روان کنندگی و حالت روغنی که دارد روان می کند.

    سرعت بسیاری از چرخ دنده ها با گذشت زمان کند و یا به اصطلاح اصطکاک بین دنده ها کاسته می شود. برای این مشکل از گریس ها برای چرخ دنده ها استفاده می شود. اگر تعجب می کنید که چرا روغن واکنش نشان نمی دهد، باید گفت که گریس ها قابلیت بسیار بالایی دارند که علاوه بر کیفیت بالاتر، کارایی اقتصادی خود را نیز حفظ کرده اند. از مزایای روانکاری با گریس ها می توان به تعداد روانکارهای مصرفی، کیفیت بالاتر و بازدهی اقتصادی که دارند و ... اشاره کرد.

     

    انواع دستگاه گریس پرکن

    • دستگاه گریس پرکن اتوماتیک 
    • دستگاه گریس پرکن نیمه اتوماتیک
    • دستگاه گریسی پرکن دستی 
    • دستگاه پرکن گریس سرد

    از هر کدام از دستگاه های پرکن گریس بالا برای پر کردن گریس درون ظرف های مخصوص استفاده می شود.

     

    قیمت دستگاه گریس پرکن اتوماتیک

     

    دستگاه گریس پرکن اتوماتیک

    دستگاه گریس پرکن اتوماتیک با شاسی یک به یک و تسمه نقاله سه متری با مخزن 200 کیلوگرمی تولید می شود. دستگاه گریس پرکن کلیه ی مراحل پر کردن گریس را به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک انجام داده و دیگر نیازی به اپراتور ندارد، به کمک دستگاه پرکن گریس بسته بندی کاملا دقیق با هزینه ی کمتر و تولید بیشتر انجام می گیرد.

     

    عملکرد دستگاه پرکن گریس 

    عملکرد دستگاه پرکن گریس به این صورت است که ابتدا تنظیمات را بنا به میزان ماده ای که می خواهیم درون ظروف تزریق شود تنظیم کرده سپس ارتفاع نازل تزریق نسبت به کف ظرف مشخص می شود.
    هنگامی که ظروف در زیر نازل قرار میگیرند، توسط جکی به نام جک جلوگیر و جکی که ظروف عقب گیر را متوقف می کند، به جک عقبی متصل شده سپس با توجه به سنسوری که به روی دستگاه تعبیه شده، دستورالعمل های باز و بسته شدن زیر نازل را می دهد، نازل ها را پایین می آورد و هر زمان که نازل بالا می رود، تزریق انجام می شود.

    اکنون جک ها به حالت اولیه برمی گردند و ظروف شروع به حرکت کرده و به انتهای خط و میز ترافیک می رسند و دوباره ظرف دیگری جایگزین می شود و این چرخه همچنان ادامه خواهد داشت و عملیات پرکردن انجام می شود.
    در دستگاه گریس پرکن اتوماتیک فقط ظروف را بر روی نوار نقاله قرار داده می شود. سپس عملیات پر کردن تنها با فشار دادن دکمه آغاز می شود و تمامی مراحل به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شوند. حجم مواد توسط حسگر بر اساس وزن یا حجم مواد تنظیم می شود و پس از رسیدن به حجم دلخواه، ظرف حرکت کرده و ظرف بعدی جایگزین می شود.


    ساخت دستگاه گریس پرکن 

    ساخت دستگاه گریس پرکن بنا به سفارش شما در ابعاد مختلف و تعداد نازل های درخواستی انجام می شود، گریس را معمولا در ماشین های صنعتی مورد استفاده قرار می دهند، که باعث شده تا کارایی و سرعت این ماشین ها بسیار بیشتر گردد.
    گریس را معمولا در ظروف مختلفی پر و بسته بندی نموده، تا بتوان در مشاغل مختلف و گوناگون از آنها به راحتی استفاده کرد.پس به وسیله ی دستگاه پرکن گریس می توان به تولید و بسته بندی انبوه گریس دست یافت.


    پرکن گریس اتوماتیک 

    پرکن گریس اتوماتیک دستگاهی است که به صورت اتوماتیک پر کردن گریس، پماد، رب و … کلیه ی مواد دیگری که گرانروی بالایی دارند را درون ظروف مخصوص پر می کند. با توجه به اینکه گریس به مواد و اجسام مختلف می چسبد، بسته بندی آن کمی با مشکل مواجه است، پس ابتدا باید آن را گرم کرده و سپس درون ظروف پرکنند، بنابراین با دستگاه پرکن گریس این مشکل از بین می رود.

    دستگاه گریس پرکن به ما کمک می کند تا بهترین بسته بندی را با کمترین هزینه و بیشترین دقت انجام دهیم.

     

    گریس پرکن نیمه اتوماتیک

    پرکن گریس نیمه اتوماتیک نیز برای پر کردن گریس یا هر ماده با گرانروی بالا مورد استفاده قرار می گیرد اما تنها تفاوتی که با پرکن گریس اتوماتیک دارد نیاز به اپراتور است. 

    دستگاه گریس پرکن طبق برنامه ای از پیش تعیین شده تمام گریس ها را به داخل ظرف تحت فشار هدایت می کند و سپس مقدار گریس شما قبل از پر شدن بیش از حد، در مخزنش به صفر می رسد و ظرف بعدی روی تسمه، به سمت جلو هدایت می شود.هزینه ی پرکن گریس نیمه اتوماتیک نسبت به اتومات ارزانتر است.

     

    قیمت دستگاه پرکن گریس سرد

     

    دستگاه گریس پرکن دستی

    دستگاه گریس پرکن دستی نیز برای پرکردن گریس به کار برده می شود، گریس پس از تماس با هوا چسبناک می شود که باید توسط دستگاهی آن را وکیوم کنیم پس می توانیم از گریس پرکن دستی استفاده کنیم اگر حجم تولید کارگاه برایتان اهمیت ندارد می تواند از مدل گریس پرکن دستی استفاده کنید زیرا نسبت به مدل پرکن گریس اتومات و نیمه اتومات ارزانتر می باشد.

    توجه داشته باشید که عملکرد دستگاه پرکن معمولی و دستگاه پرکن گریس کاملا متفاوت می باشد. گریس ها معمولاً جزو مایعات غلیظ هستند و پرکن های معمولی با مایعات رقیق پر می شوند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از پرکننده های گریس(و یا پرکن های مایعات غلیظ) برای پر کردن عسل و مربا و... استفاده می کنند.

     

    دستگاه پرکن گریس سرد

    دستگاه گریس پرکن سرد یکی از زیر گروه های دستگاه های پرکن است که مدل های مختلف گریس را در ظروف مخصوص پر می کند. دستگاه گریس پرکن سرد یکی از مدل های گریس پرکن است که به بسته بندی گریس های با غلظت بالا کمک می کند. پر کردن گریس روی میز کار به دلیل غلظت و چسبندگی زیاد و "گرانرویی بسیار بالا" این ماده، بسیار مشکل است.

    در گذشته برای کاهش غلظت و چسبندگی، گریس ها را با دست حرارت می دادند و در ظروف می ریختند که این کار هزینه بر و زمان بر بود. اما امروزه با دستگاهی به نام پرکن گریس سرد، دیگر نیازی به این کار نیست دستگاه تمام کارها را انجام می دهد. 

    دستگاه پرکن گریس سرد در سه مدل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید شده و در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به ظرفیت حجم خط تولید خود، یکی از این سه مدل دستگاه را انتخاب کنید. مکانیزم طراحی دستگاه پرکن گریس سرد، بصورت پمپی – تایمری یا لودسلی میباشد و در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و ساخت است.

     

    قیمت دستگاه گریس پرکن سرد

    آیا شما میدانید که بهترین "دستگاه های پرکن گریس"، در بازار با چه قیمت هایی فروخته می شوند؟
    قیمت دستگاه گریس پرکن با توجه به نوسانات بازار ثابت نیست چرا که دستگاه با توجه به سفارشات شما و مدل های مختلف دستگاه متغیر است. شرکت ماشین سازی ویرا، با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت ماشین آلات و دستگاه های مورد استفاده در تولیدی ها یا کارخانجات، نوید ساخت و تحویل به موقع یک دستگاه با کیفیت و عالی را به شما می دهد، همچنین این مجموعه برای خرید کلیه ی ماشین آلات تسهیلاتی را در نظر گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه ها و تسهیلات در نظر گرفته شده با ما تماس بگیرید.
    از اینکه این مقاله را تا پایان مطالعه کردید از شما کمال تشکر را داریم.

    مشخصات فنی دستگاه

    • مشخصات فنی برای این دستگاه ثبت نشده است، برای دریافت مشخصات فنی   تماس بگیرید

    پرسش های متداول مشتریان

    کسب اطلاعات فنی بیشتر دستگاه