دستگاه شیرینگ پک

    دستگاه شیرینگ پک

    دستگاه شیرینگ پک.شما میتوانید با شماره 09129410151 تماس گرفته و یکی از مدل های دستگاه شیرینگ را از قبیل شیرینگ اتوماتیک،نیمه اتوماتیک،شیرینگ پک دستی،کابینی،حرارتی و

    دستگاه شیرینگ پک

    دستگاه شیرینگ پک

    دستگاه شیرینگ پک.شما میتوانید با شماره 09129410151 تماس گرفته و یکی از مدل های دستگاه شیرینگ را از قبیل شیرینگ اتوماتیک،نیمه اتوماتیک،شیرینگ پک دستی،کابینی،حرارتی و

    دستگاه شیرینگ پک چیست؟ امروزه به وسیله این دستگاه و با بهره گیری از این روش بسته بندی (شیرینگ پک) از ورود هر گونه رطوبت، نم و خیسی به درون محصول جلوگیری می کنند. به علت شفاف بودن بسته بندی شیرینگ، محصولات شما به راحتی قابل مشاهده هستند که این مسئله یکی از مزیت های مهم این شیوه بسته بندی است، از دیگر مزیت های آن می توان به آسان کردن فرآیند جابجایی و حمل و نقل محصولات اشاره کرد. اکثر شوینده ها، لوازم بهداشتی و خوراکی ها جهت رعایت هر چه بیشتر بهداشت شیرینگ می گردند.

    عملکرد کلی دستگاه شیرینگ به این صورت است که در وهله ی اول کالای مدنظر با استفاده از نایلون های مخصوص شیرینگ پیچیده شده و سپس از طریق نوار نقاله به درون دستگاه فرستاده می شود، در این هنگام محصول درون محفظه ای قرار می گیرد که به آن کوره شیرینگ می گویند ، در این مرحله به محصول نایلون پیچ شده حرارتی قابل تنظیم اعمال می شود تا نایلون نرم شود سپس مجددا با استفاده از کوره نایلون خنک و منقبض شده و به دور محصول می چسبد و بسته بندی صورت می گیرد. دستگاه شیرینگ پک انواع متفاوتی دارد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

    جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    09129410151

    کاربرد دستگاه شیرینگ پک

    برخی از کاربرد های دستگاه شیرینگ پک به شرح زیر می باشند:

    • صنایع غذایی: از دستگاه شیرینگ پک در صنایع شیر و لبنیات، کنسرو و کمپوت سازی، قوطی های چای، آب معدنی و نوشابه، بیسکویت و شکلات، شیرینی ها و… استفاده می شود همچنین غذاهای رستورانی همراه با بسته بندی نایلونی با استفاده از این دستگاه پک شده اند که این موضوع سبب حفظ ظاهر غذا، گرم و تازه ماندن آن و آسانی در حمل می شود.
    • صنایع شیمیایی: در این صنعت جهت بسته بندی کردن قوطی انواع مواد شیمیایی نظیر حلال ها، رنگ ها، گالن های روغن، ضد یخ، آب رادیاتور و انواع کود و سموم شیمیائی از این دستگاه بهره می گیرند.
    • تولیدات دارویی: در این زمینه جهت شیرینگ کردن شربت، پماد، قوطی های قرص، شامپو و لوسیون های دارویی و… این دستگاه کاربرد دارد.
    • تولیدات آرایشی: برای بسته بندی انواع شامپوها، لوسیون ها، ادکلن و عطر و… می توان از دستگاه شیرینگ پک استفاده کرد.
    • مواد پاک کننده و شوینده: مایع ظرفشویی، پودر رختشویی، سفید کننده، مواد جرم گیر و مایع دستشویی را نیز می توان با این دستگاه بسته بندی کرد.

     

    دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

     

    دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

    دستگاه شیرینگ پک در دو مدل تمام اتومات و نیمه اتومات تولید و عرضه می گردد. یکی از خصوصیات برجسته و مهم دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک سرعت بالاتر آن در بسته بندی کالاها نسبت به مدل نیمه اتوماتیک آن است. از دیگر تفاوت های این مدل از این دستگاه نسبت به دستگاه شیرینگ پک دستی یا نیمه اتوماتیک عدم نیاز آن به بودن اپراتور یا نیروی انسانی می باشد. دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات مرحله به مرحله ی بسته بندی را به تنهایی و به شکل خودکار به انجام می رساند که به علت داشتن این ویژگی ها و قابلیت بسته بندی چند کالا به طور هم زمان و در کنار یکدیگر، مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان با حجم تولید انبوه قرار گرفته است.

    از تنظیمات پیشرفته ای که در دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک برنامه ریزی شده است می توان به پنل های نصب شده بر روی این دستگاه اشاره کرد که با استفاده از آن ها می توان زمان مناسب جهت بسته بندی هر محصول را به همراه مدت زمانی که قرار است در کوره سپری کنند را تنظیم نمود، حتی می توان درجه حرارت کوره را نیز تعیین کرد و همچنین سرعت نوار نقاله که وظیفه ی انتقال کالاها به درون کوره را برعهده دارد در مدل تمام اتومات دستگاه شیرینگ پک قابل تنظیم می باشد.

     

    دستگاه بسته بندی شیرینگ پک تونلی

    دستگاه شیرینگ پک تونلی چیست؟ اگر قصد شیرینگ کردن محصولات خود را در حجم انبوه و با ابعاد متوسط و بزرگ را دارید، به شما دستگاه شیرینگ پک تونلی را پیشنهاد می کنیم که در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود.

     

    دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک

    دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات مناسب بسته بندی تکی یا چندتایی محصولاتی است که اندازه ی متوسط و یا بزرگی دارند که با این امر موجب حمل راحت و محافظت از کالاهایی مانند قوطی های کنسروی، انواع کارتن ها، بطری های آب معدنی و نوشیدنی با جنس فلزی و پلاستیکی، میوه و سبزیجات و… می شود.

    دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک مجهز به نوار نقاله و سیستم دوخت اتوماتیک می باشد. استفاده و راه اندازی این دستگاه بسیار راحت است و نیاز به نیروی متخصص ندارد. هنگام استفاده از این دستگاه تنها کاری که لازم است انجام شود این است که اپراتور محصول تکی یا چندتایی را بر روی نوار نقاله دستگاه قرار دهد سپس خود دستگاه به شکل خودکار نایلون شیرینگ را به دور محصول دوخت زده و با به حرکت در آوردن نوار نقاله آن را وارد تونل حرارتی می کند.

    همانطور که گفته شد برای استفاده از دستگاه شیرینگ پک نایلون مخصوصی با عنوان نایلون شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد که دارای خاصیت جذب شوندگی است و داخل تونل با حرارتی که می بیند به سطح محصول جذب می شود. در انتها محصول بسته بندی شده به وسیله نوار نقاله دستگاه از سمت دیگر دستگاه خارج می شود.

     

    کاربرد دستگاه شیرینگ پک

     

    دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

    دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات کارکردی مشابه دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات دارد البته در این مدل فرآیند دوخت نایلون به دور محصول به شکل دستی و توسط نیروی کار و با استفاده از سیستم دوختی که در دستگاه تعبیه شده است انجام می شود؛ اینگونه که اپراتور محصول موردنظر را بر روی دستگاه قرار داده و به روش دستی نایلون شیرینگ را با کمک سیستم دوخت دستگاه به دور محصول دوخت می زند سپس محصول نایلون پیچی شده توسط نوار نقاله به درون تونل حرارتی هدایت می شود و با حرارت موجود در داخل تونل، نایلون منقبض شده و محصول بسته بندی می شود و در انتها مجدد به وسیله نوار نقاله از سمت دیگر تونل حرارتی دستگاه خارج می شود.

    یک دستگاه شیرینگ پک سفارش دهید

    برای انتخاب شیرینگ پک مناسب کسب و کار شما، با ما تماس بگیرید

    ...  با مهندسین ویرا ماشین تماس بگیرید

    دستگاه بسته بندی شیرینگ پک کابینی

    دستگاه شیرینگ پک کابینتی به شکل دستی جهت بسته بندی محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همانند یک میز است که در بخش بالا قسمتی جهت گذاشتن محصول وجود دارد که پس از قرار گیری آن و به وسیله گرمای ایجاد شده توسط المنت های برقی دستگاه، نایلون محصول را پک می کند.

     

    سازنده دستگاه شیرینگ پک  

    تولید و ساخت انواع دستگاه شیرینگ پک توسط شرکت ماشین سازی ویرا با بهره گیری از بهترین یراق و تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. شایان به ذکر است ویرا ماشین از طریق فروش مستقیم موفق به حذف واسطه ها شده است که با این امر مقدار زیادی از هزینه های اضافی کسر می شود و شما می توانید انواع ماشین آلات صنعتی تولید شده توسط این مجموعه را با نازلترین قیمت و به همراه تسهیلات ویژه تهیه کنید.

    همچنین تمامی محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد که این موضوع خیال شما را از بابت تعمیر دستگاهتان آسوده می کند. شما می توانید جهت بازدید حضوری از مجموعه و اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ پک مورد نیازتان از طریق تماس با شماره های موجود اقدام کنید.